#LuleåVinner

Hej på er alla!
 

Idag missade jag bussen, jag vaknade klockan 07:41 och bussen går ju som sagt 07:39, Så jag tog bussen som går 07:55 istället! Jag kom fram till stan 07:15, då såg jag en banderoller, som det stod #luleåvinner på. Dom menade såklart luleå hockey! Jag älskar att kolla på hockey, och nu är det snart final, slutmatchen för denna säsong. så det kommer bli jättekul att kolla på det eftersom att jag tycker att det är superintressant! CoopArena kommer säkert vara fullt som det var på champions hockey league det var helt fullspeckat, så man får se till att komma tidigt så man får en bra plats;) Jag är ett riktigt stort fan av hockey no doubt! Här kommer en bild på banderollen, för jag kände att jag behövde ta en bild på den:D
 
#LULEÅ VINNER!!!!
 
Kommentera Gärna: