Kamera

Hej på er alla!
 

Jag hade tänkt att jag skulle köpa en kamera, och det första som kom upp i mitt huvud var då denna läckerbit:
Detta är då en Canon Eos 700D! En riktigt grym kamera, som en massa andra bloggare har tipsat om, den är lite overpriced 6000! men jag får ta och skrapa ihop pengar för den! Varför jag tänkte köpa en kamera är för att: jag ska kunna videoblogga, jag ska kunna fota all vacker natur och all vacker snö här i norrboten, jag ska fota och filma så mycket jag kan när jag ska till spaninen. En kamera är nånting jag alltid velat ha! Även fast man inte tänker på det så har man alltid användning till en kamera, det kan vara selfies, det kan vara familjefoton, eller bara normala foton. Så att en kamera får det bli, men det kommer nog hända om några månader när jag har fått ihop pengar, tills dess får jag ta bilder med min halvbra mobilkamera, men men, man har alltid photoshop ändå;)
 
Det var allt för detta inlägg! FÖRRESTEN, jag är så otroligt tacksam för 40-80-90 besökare per dag på min blogg, jag uppskattar det verkligen! jag älskar er supermycket!
Nytt inlägg kommer upp runt 14-15 tiden imorgon som vanligt! Ha det bra!
Robex Lundgren:

fin

Kommentera Gärna: