Min dag!

Hej på er!
 
Min dag började med att jag vaknade upp lite försent. Jag brukar vakna 07:10 eftersom att jag måste hinna med bussen som går 07:39 härifrån vartenda dag. Men såklart så vaknade jag 07:20 och var tvungen att stressa för att hinna till skolan. När jag väl kom till stan så gick jag in till banken och värmde mig eftersom att det var iskallt ute idag på morgonen. Jag brukar oftast vänta på bussen i 10 minuter. När bussen väl kom så gick jag in och förväntade mig att träffa några kompisar, vilket jag inte gjorde (dom fick tydligen skjuts). Så jag satt helt forever alone på bussen idag. Jag kom fram till skolan, klockan: 08:20 spelade lite pingis, och började dagen med musik. Det var inte sådär jättekul, men jag stod ut med det. Sen var det spanka, So och Idrott, (som var inställt). I slutet var det engelska. Jag skippade skolmaten idag, eftersom att maten inte riktigt var min smak idag. Så jag var jättehungrig efter engelskan när vi hade slutat helt, så jag och min kompis bestämde oss för att gå till max och äta. Efter max så gick vi till Grafit, en butik som säljer apple devices! Och kollade på lite coolt som dom har där. Sen så kom min buss och jag åkte hem!
 
När jag kom hem så åt jag tårta från gårdagen. (min storasysters pojkvän fyllde år) och sen lekte jag med Elliot!
hoppas eran dag också har vart grym! det har min vart!
NOTERA: JAG BRUKAR BYTA BUSS I STAN
 Här kommer en bild på elliot, när vi lekte! <3
 
Sötisen<3 vi ses i mitt nästa inlägg!
Johanna - inspo för briljanta bloggare :

Jobbigt att försova sig! Vad var det för mat i skolan?

Ha en grym kväll!

Svar: Ja, haha men det är mina dagliga rutiner ändå så att, det finns inte så mycket att göra åt det:D det var typ falafel med kall ris, eww! Tack detsamma Johanna❤️
Hemen Jakobsson

Kommentera Gärna: